A Norwegian Air Shuttle utasszám alapján Európa harmadik legnagyobb fapados cége, összetett vonatkozásban pedig a kontinens kilencedik legnagyobb légitársasága.
98 géppel (90 db Boeing 737-es és 7 db Boeing 787 Dreamliner) 14 központról teljesít (Oslo, Koppenhága, Stockholm, Helsinki, London Gatwick, Málaga, Las Palmas, Alicante, Bergen, Trondheim, Stavanger, Barcelona, Tenerife és Madrid). Négy kontinens 416 útvonalán 126 célállomásra repül, 35 országba.
2013-tól kezdődően már hosszútávra is repül, ekkor került be Bangkok, New York, Fort Lauderdale, Oakland és Los Angeles az úthálózatba. A 2016-os tervekben India és Hong Kong rendszerbe illesztése szerepel, az újabb Dreamlinerek leszállításától függően.
A cég belföldi, illetve skandináviai produkciója sem lebecsülendő. A topográfiai adottságok miatt Norvégiában rendkívüli forgalmat tudnak bonyolítani (a világ egyik legjómódúbb országaként épp fizetőképes keresletben sincs hiány), Oslo és Bergen vagy Trondheim között például napi 15 járatot is tudnak tölteni.
A cég valamiféle átmenetet képez a hagyományos és a fapados légitársaságok között, komfortban és utaskezelésben is inkább hajlik a szerethetőbb menetrendszerinti utaztatás felé. Ezt igazolhatja vissza az utóbbi évek díjesője is, rendszerint nemcsak Európában, de világszinten is a legjobb diszkont légitársaság címéért van versenyben.