Történelem

Az Avenida Travel Kft.-t több éves idegenforgalmi tapasztalattal 2004-ben alapítottuk, döntően vállalati ügyfelek kiszolgálására – létrehoztuk azt az utazási irodát, amellyel mi is szívesen utaznánk, utaztatnánk.

Annak idején úgy vágtunk bele a vállalkozásba, hogy – természetesen a racionalitás talaján maradva – engedjük szabadon fantáziánkat, nyújtsunk komplex (repülőjegy-, vonatjegy- és szállásfoglalás, autóbérlés, vízumügyintézés, utasbiztosítás) és személyre szabott kínálatot az érdeklődőknek.

Az önálló vállalkozás létrehívója az a piaci igény volt, hogy az utazni vágyóknak szüksége van a személyes igényeket kielégítő, az utazással kapcsolatos összes problémát kezelő, rugalmas szolgáltatást nyújtó irodára. Így a kezdeti, főleg repülőjegy-értékesítéssel foglalkozó tevékenységünk fokozatosan bővült az alábbi kiegészítőkkel:

- autóbérlés
- szálláshelyfoglalás
- vonatjegy-értékesítés
- buszbérlés
- csoportok utaztatása, egyedi programokkal összekötve,
- transzferek szervezése
- incentive utaztatás,
- utasbiztosítás,
- az utazásokhoz szükséges vízumok ügyintézése, beszerzése,
- rendezvények, konferenciák bonyolítása

A 2010-es évek közepére visszatérő utasaink egyedi programszervezési igénye egyfajta súlypont-eltolódást eredményezett, így egyre nagyobb figyelmet fektetünk arra, hogy a valódi élmény ígéretét hordozó, autentikusságra törekvő utazásszervezést folytassunk. Tematikailag kiugró a családos programok, baráti társaságok számára történő és a luxus utazások szervezése, így egy barcelonai focimeccs köré szervezett vagy egy élménypark meglátogatását célzó hosszúhétvége mellé sorra ajánljuk az egzotikus helyszínek által kínál prémium programokat is, Halong-öbölbeli hajókázástól, a világ legvadregényesebb szárazföldi útjainak végigmotorozásán át az egyenlítői bálnalesig vagy dél-afrikai szafariig.

Ezer szempont van, miért kerek és egész egy utazás, ezer banánhéj, amin el lehet csúszni, Utasaink épp ezt akarják elkerülni, mert minden utazás egyéni és minden utazó számára az éppen aktuális lesz, lehet az élete utazása. Mi ennek megfelelően állunk hozzá a kérésekhez. 11 év alatt megszámlálhatatlan mennyiségű jegyet adtunk el repülőre, vonatra, buszra és hajóra, foglaltunk szobát a világ legfényűzőbb szállodáiban vagy épp a legeldugottabb kisvárosában.

A cég működése során azt a szemléleti politikát követtük – és követjük ma is –, hogy ügyfeleinkkel személyes kapcsolatot alakítunk ki, így könnyű és gyors az ügyintézés.
Minden utazást, igényelt repülőjegyet, az ezekhez kapcsolódó egyéb szolgáltatásokat a lehető legnagyobb gondossággal, alapossággal kezelünk, úgy, mintha a saját utazásunkat szerveznénk. Ez alapozta meg cégünk fejlődését, és partnerkörünk folyamatos bővülését.
A velünk utazó vállalatok, igénye a személyes kapcsolattartás és hogy munkatársaink közül valaki mindig legyen elérhető, mert biztonságot ad utasainknak, hogy a világ bármely pontján lehetnek, ránk biztosan számíthatnak!
Mindvégig törekedtünk arra, hogy az alapvető szemlélet ne változzon, a szolgáltatás megőrizze a korábbi személyes jellegét.

Nagyságunk a kicsinységünkben van.

2015. április