Подробнее на сайте: http://tryjoomla.nethttp://kupil-jilie.ru http://my-houseroom.ruhttp://dohodok.ruhttp://maintain-health.ruhttp://joomspider.comhttp://buy-immobility.ru http://body-treatment.ru http://leadnews.ruhttp://health-treatment.ruhttp://choose-house.ruhttp://java-code.ruhttp://my-immobility.ru Go to top of pagehttp://grand-finance.ruhttp://repair-dwelling.ru

Dzsakarta - Soekarno Hatta (CGK)

Dzsakarta - Soekarno Hatta nemzetközi repülőtér

A dzsakartai Soekarno-Hatta nemzetközi repülőtér a város két nemzetközi repülőterének egyike. A repülőtér Jáva szigetén, Indonéziában, Dzsakarta város központjától mintegy 20 km-re északnyugatra található. Nevét Indonézia első elnökéről kapta. 1985-ben kezdett működni, kiváltva a korábbi két repülőteret.

A reptér a vezető légikikötőkhöz hasonló rapid átalakuláson és rendkívüli beruházásokon esik át. 22 milliós befogadóképességét több fázisban 75 millióra növelik, akár évi 620.000 gépmozgást is lehetővé téve. Harmadik terminálja 2009-ben került átadásra (a negyedik is építés alatt), két kifutóval rendelkezik, melyek párhuzamosak, és egymástól 2,4 km-re vannak, de a bővítések egy harmadik pályát is előírnak (átadása 2015-ben esedékes, ezzel az óránkénti gépmozgás 125-ről 175-re nőhet). Forgalma már 2014-ben is elérte a 62 millió főt, ezzel a déli félteke legforgalmasabb repterévé vált, egyben idő szerinti kapacitása határán mozog. A Dzsakarta-Szingapúr szakasz a világ harmadik legforgalmasabb viszonylatává nőtte ki magát 3,4 millió utassal évente. Leggyakoribb nemzetközi viszonylatok: Szingapúr, Kuala Lumpur, Hong Kong, Dubaj, Tokió NRT.

Terminal 1 a legidősebb épület, 1985-ből. Három al-épülete van, kapui A1–A7, B1–B7 és C1–C7 számokkal jelzettek. befogadóképessége 9-ről 18 millióra nő az átalakítások következtében. Főleg belföldi járatokat fogad.

A 2-es terminált 1992-ben nyitották meg, ide érkeznek a nemzetközi járatok, illetve a Garuda Indonesia és a Merpati Nusantara Airlines belföldi járatai. Felépítése és képességei a T1-hez hasonlóak, kapui D1–D7, E1–E7 és F1–F7 jelzésűek. 21 olvasó sarok került a terminálon kialakításra.

Az U-alakú, hipermodern Terminal 3 végső formájában 40 gép kiszolgálására alkalmas, itt dokkolhatnak az A380-asok is. Az utómunkák 2015 során fejeződnek be. Kapacitása 25 millió utas.

Terminal 4 majd 2018 és 2022 között kerül kivitelezésre.

A létesítmény a „repülőtér a kertben” koncepció szellemében került kialakításra, a helyi építészet és növénykultúra jellegzetességeit is magán viseli, a várótermek közötti trópusi kertek különös hangulatot kölcsönöznek neki. A váró és a beszálló pavilonok jellegzetes jávai lépcsőzetes tetőszerkezetet jelenítenek meg, számos helyen találhatóak térségenkénti fafaragások. Terminál 3 ugyanakkor a futurisztikus, öko-tudatos felfogás szerint hatalmas üvegfelületekkel épül. A reptér tőszomszédságában egy 18 lyukas golf-pálya is található.

Terminal 1, 2 és 3 között ingyenes shuttle busz közlekedik. 2015-ben elektronikus utasmozgató berendezés is szolgálatba lép.
A belvárosba számos buszjárattal be lehet jutni, airport shuttle járatok is indulnak minden termináltól. 2016-től egy hét emeletes vonatállomás fogadja majd a kiépülő vasúti rendszer utasait.

 

honlapwikipediautasvelemenyektranszfercsomagmegorzoloungeterkepekidojaras